Ty Somaru

jedinečne štipĽavý koncept s ešte štipĽavejším humorom a dalo by sa v rýchlosti povedať, že aj s najštipĽavejším koncom. ešte túto poslednú štipľavú fľašu som povedal.

no, ale čo sme tam okrem prestravovania sa robili my? narekuževolačo!

celková správa sociálnych sietí, toť bolo kráĽovstvo naše. využili sme kontakty v rámci štipĽavej rapovej sceny a influndcerov (čítaj influenserov), ktorých sme nenásilne (s príchuťou likvidácie) zapojili do pravideĽných návštev bistra.

spolu s nimi sme vytrovili OL (opinion leader, ktorú čítaj ako opíňijn lídr) program v rámci ktorého sme vymýšĽali aktivity pre našich štipĽavých influencerov (čítaj ako už bolo vyššie spomenuté influenserov). 

behom (rozk)roka sme sociálne siete bistra dostali na prvé priečky v komunikácii gastro prevádzok.

no nebudeme ťa klamať predsa.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *