Friers (čítaj frajers)

čo si budeme hovoriť, kto nemá rád hranolky? no veď však všetci ich majú radi. možno tí, čo ich nemajú radi ich nemajú radi, ale inak ich všetci majú radi. je to tak ti hovorím.

friers

sme zrobili mini kampaň na otvorenie nového fast-foodoveho (čítaj fástfúdového) konceptu Friers

celý koncept je postavený na vyprážaných produktoch a hlavne hranolkách. tentokrát sa pri kampani zvolila opačná taktika, na akú sú ľudia zvyknutí – nie firma je tá, ktorá ponúka produkt, ale naopak, produkt resp. zvolenú vec berie firma od tváre, ktorá je s projektom spojená (napríklad Selassie na videu odovzdáva robota, strih a robot putuje do fritézy na vesmírnu misiu).

všetky veci, ktoré nám boli odovzdané boli reálne ufritované na videu, kde mal divák možnosť sledovať ich ďalší osud. alebo o plot.

napríklad aj takto:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *